Hallåhallåå!


Hejsan!
Jag ser att det är bara 2 stycken som har anmält sig till våran outfit tävling!
Jag tycker ni ska anmäla er!
Iallafal, just nu sitter jag och pluggar. Vilket inte går så bra för kan inte koncentrera mig när jag har data framför mig.... hehe.. Igår var jag iallafall bara i skolan och på träning!
Nu snöar det, har gjort det sedan klockan 12 tror jag ungefär.
Jag gillar inte snö, men nu när jag kollar ut ser det ganska mysigt ut. Pappa fixade en gran i helgen så det ser bra ut, förutom att det har blåsigt som FAAAN så den är hheeeeeelt sne nu..
Det ska bli kul att se hur Zebelle (min kattunge se tidigare inlägg om dom) reagerar på snö.. Hon kommer väll säkert skaka tassarna och springa under altanen och aldrig komma fram igen, haha nån dag kommer hon väll fram.. Får väll locka henne men skinka eller nått...
Hahah nog om det. Lägger upp nått mera inlägg snart!

/alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0