Fin

Jag har ju lovat mer info om mina hästar så här kommer det 

                                                      Fin


Född: 2007
Ras:
  Halvblod

Fin heter Fin lite konsitgt så där men det stämmer ju han är ju fin XD
Men han har fått smeknamnet Fino :)

Fino är 3 år och jag har haft honom i snart 3 månader .
Han är en go och super trevlig liten kille .
Busig ja det är väll alla bebisar mer eller mindre ... :)

Han är inriden det är väll allt , han kan skritt,trav och fatta rätt galopp i bland om fötterna är i "styr" XD
Men det går bättre och bättre tycker jag han kan fatta mer samlat och "samlat" nu :) Nu jobbar jag med att kunna flytta benen lite i sidled också det är inte det lättaste men det går :) Han tycker även detta är skoj XD Han tycker allt är kul , bara han får busa av sig lite först XD  Och det är ju bra för allt ska ju vara skoj , jag vill inte tvinga honom.

Han var typ bara löshoppad innan vi köpte honom, och jag har hoppat honom med ryttare på ryggen för första gången , det var SUPER kul det tyckte både han och jag :)
Han ville inte sluta XD
Så det lovar ju bra efter som att jag också ÄLSKAR att hoppa <3

Så  med mycket jobb så ska vi nå vårt mål om några år , vi har inte bråttom :D

Hoppas att det gav er nåt XD annrs är det bara att fråga migg <3

Kram Kram

Här kommer lite bilder på min busiga lilla bebis <3


Andra dan hos oss när han får gå ihop med Asterix


Fino <3



Bebis <3

Första gången vi hoppar tillsammans :)




Kommentarer
Postat av: Emma-Sofie

3 månader?? :O Ojj vad tiden går snabbt :) <3

2010-12-13 @ 18:18:54
Postat av: Jossan

hahah ja eller hur xD Tiden går fort :D <33333

2010-12-14 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0